Klachten & Garantie

We staan voor kwaliteit, maar toch kan er altijd wat mis gaan. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flowinliving.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wettelijke Garantie:
Bij Flow in Living staan we voor de kwaliteit van onze decoratieve producten. Volgens de Nederlandse wet zijn we verplicht om producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen die je als consument mag hebben op basis van de productomschrijving, de prijs, en het gebruiksdoel. Dit betekent dat je recht hebt op een product dat functioneert zoals het hoort.

Geen vaste garantieperiode:
Voor onze decoratieve items hanteren we geen vaste garantieperiode. De levensduur en het gebruik van deze producten kunnen sterk variëren, afhankelijk van het type en de manier waarop ze worden gebruikt. Mocht je merken dat een product niet voldoet aan wat je ervan mag verwachten, dan kijken we graag samen naar een passende oplossing.

Wat te doen bij problemen of klachten?
Is er iets niet in orde met je aankoop? Neem dan contact met ons op via info@flowinliving.nl. Geef een duidelijke beschrijving van het probleem en voeg, indien mogelijk, foto’s toe. We zullen je klacht zorgvuldig beoordelen en met je samenwerken om tot een oplossing te komen. Dit kan bijvoorbeeld een reparatie, vervanging, of een andere vorm van compensatie zijn.

Uitgesloten van garantie:
Houd er rekening mee dat schade door normale slijtage, verkeerd gebruik, of schade door het niet volgen van de onderhoudsinstructies, niet onder de garantie valt.

Chat openen
💬 Kunnen we je helpen?
Hallo 👋
Hoe kan ik je helpen?